انواع پاور دستگاه لیزر

Rate this post

انواع پاور دستگاه لیزر

دستگاه لیزر فایبر حکاکی از پاور لیزر برای ایجاد توان الکتریکی استفاده می نماید تا بتواند الکترون ها را در داخل تیوب لیزر به حرکت درآورد. البته دستگاه لیزر برش فایبر برای اینکه بتواند اشعه لیزر تولید شده را به سر دستگاه ارسال نماید از قطعات دیگر مانند تسمه لیزرمادربرد لیزرچیلر لیزرلنز لیزر و اینه لیزر نیز بهره می برد. اما پاور ها به دلیل انرژی که تولید می کنند دارای اهمیت خاصی هستند.

آشنایی با انواع پاور در دستگاه لیزر فایبر حکاکی

امروزه پاورهای متفاوتی در بازار وجود دارند که هر کدام برای عملکرد خاصی نیز ارائه می شوند. برای خرید پاور مناسب لازم است تا با ویژگی های هر کدام از آنان آشنا شوید:

– پاور های ۱۰۰ رسی

این پاور ها بر اساس برچسبی که در زمان تولید، کارخانه ها بر روی ان قرار می دهند، دارای توان متفاوتی می باشند. اگر تیوب شما بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ وات نیاز دارد، می توانید از این پاورها بهره ببرید. یکی از مزیت های خوب این پاور، تعویض ترانس آن در صورت خرابی می باشد.

– پاور های ۱۳۰ رسی

اگر تیوب لیزر شما به توانی در حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ وات نیاز داشته باشد، می توانید از این پاورها بهره ببرید. با این توان قادر خواهید بود که بر روی چوب، مواد پلاستیک و غیره حکاکی ایجاد نمایید.

– پاور های ۸۰ رسی

این پاور ها برای تیوب های ۶۰ الی ۸۰ واتی گزینه خوبی می باشند. از این پاور برای مراقبت از تیوب لیزر نیز استفاده می شود زیرا از اختلالات برقی جلوگیری می نماید.

به صورت کلی دستگاه لیزر فایبر با توان هر مدام از قطعات خود نیرو می گیرد لذا هر اندازه این قطعات توان بیشتری داشته باشند، کارایی دستگاه نیز بیشتر می باشد. در حال حاضر پاور های رسی بیشترین فروش را در بازار دارند و با قیمت های مختلف نیز یافت می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *