تیوب لیزرCO2 80وات ای اف ار ZN-1250

Rate this post

تیوب لیزرCO2 80وات ای اف ار ZN-1250

مشخصات کلی این نوع تیوب ، نام رسمی که این تیوب در بازار داردZN-1250  است.  میان گین توانی که این نوع از تیوب های لیزر دارند۸۰ وات می باشد. بالا ترین حد توانی که این نوع از تیوب ها دارند حدود۹۵ وات میباشد.طول این نوع تیوب ۱۲۵۰ میلیمتراست.قطر آن حدود۸۰ میلیمتر است.اما طول عمر این نوع از تیوب های لیزر که از کار خانه ی ای اف ار هستند حدود۶۰۰۰ساعت میباشد.

در باره ی تیوب بیشتر بدانید

تیوب لیزر,تیوب لیزر efr,تیوب لیزر 100 وات,تیوب لیزر ایرانی,تیوب لیزر reci,تیوب لیزر co2,تیوب لیزر رسی,تیوب لیزر چیست,تیوب لیزر قیمت,تیوب لیزر 40 وات,

با توجه این که لیزرها در هنگام کار گرمای زیادی تولید می کنند تیوب دستگاه لیزر را از جنس شیشه نسوز که مقاوم به گرما می باشد تولید می کنند.ابعاد تیوپ لیزر به نسبت توان و طرح دستگاه لیزر طراحی و ساخته می شود و دارای ۲ سوراخ در ابتدا و انتها جهت ورود و خروج گاز می باشد و این تیوب لیزر را درون محفظه شیشه ای بزرگتری جهت خنک کاری قرار می دهند.جهت خنک کاری لیزر از جریان گاز و یا گردش آب استفاده می شود.

در این سیستم برای بالابردن توان دستگاه و موازی نمودن بازتاب پرتوها از آینه های مخصوصی استفاده می شود. این آینه ها دارای قابلیت بازتاب بالایی جهت جلوگیری از تلفات بازتاب در آینه لیزر می باشد.

در لیزرهای CO2 می بایست تمام هوای داخل تیوب کاملاشرایط مناسب برای تیوب لیزر دمای محیط ۲ تا ۴۰ درجه سانتیگراد و رطوبت ۱۰ تا ۶۰ درصد می باشد.برای خنک نگه داشتن جداره داخلی آب در دمای ۱۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد با مقدار ۳ تا ۵ لیتر در دقیقه گردش میکند. جریان نامی تیوب لیزر ۳۰ میلی امپر است . اگر جریانی کمتر از ۲۶ میلی آمپر استفاده کنیم عمر تیوب لیزر حدود ۱۰۰۰۰ ساعت می باشد ودر صورت جریان کمتر خروجی تیوب لیزر به قهوه ای مایل به زرد رنگ تغییر میکندذ تخلیه گردد و تیوپ لیزر عاری از هرگونه آلودگی و غبار باشد زیرا این عوامل موجب پایین آمدن توان لیزر می گردد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *