فروش تیوب لیزر ای ار اف

Rate this post

فروش تیوب لیزر ای ار اف

تیوب لیزر ها دارای انواع متفاوتی می باشند. در حال حاضر نمونه های ای ار اف همانند تیوب لیزرهای رسی بسیار مورد پسند می باشد. از لحاظ عملکرد و ساختار، این تیوب ها متفاوت از سایرین می باشند. در دستگاه لیزر فایبر حکاکی با تیوب های ای آر اف، از گازهای ترکیبی استفاده می شود که اشعه های لیزر با کیفیت تری تولید می نمایند.

آشنایی با تیوب لیزر ای آر اف

تیوب های فوق دارای مشخصات متفاوتی نسبت به سایرین می باشند. این تیوب ها می توانند حدود ۶ هزار ساعت فعالیت کرده و توان خروجی در حد ۱۰۰ وات تولید نمایند. البته باید در نظر داشت که این توان خروجی را تا حد ۱۲۰ وات نیز می توان ارتقا بخشید.

در زمان خرید فروش قطعه مذکور لازم است تا به موارد زیر توجه شود:

– کاتالیزور

تیوب لیزرها در جداره داخلی شیشه با کاتالیزور پوشیده شده اند و همین امر نیز موجب می شود که طول عمر بیشتری داشته باشند. البته باید توجه نمایید که طول عمر تیوب در دستگاه لیزر برش فایبر ارتباطی با توان آن ندارد و تمام آنها قادر هستند تا ۶۰۰۰ ساعت فعالیت نمایند.

– مشخصات و توان خروجی

امروزه انواع متفاوتی از تیوب ها در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها دارای توان خروجی متفاوتی می باشند. قبل از اینکه اقدام به خرید این قطعه نمایید لازم است تا کاربرد خود را مشخص نمایید زیرا هر اندازه که فلز مد نظر شما سخت تر باشد باید از تیوب با توان بیشتر بهره ببرید. لذا قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.

دستگاه لیزر فایبر شما و تمام قطعات آن مانند لنز لیزرآینه لیزرتسمه لیزر و تیوب دستگاه لیزر می بایست دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند. لذا توصیه می شود حتما در زمان خرید از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *