اصول نگهداری از پاور دستگاه لیزر

Rate this post

اصول نگهداری از پاور دستگاه لیزر

پاور دستگاه لیزر فایبر حکاکی همانند هر دستگاه الکترونیکی وظیفه دارای تا ولتاژ را به دستگاه رسانده و برق مصرفی را قطع یا وصل نماید. طبیعتا با این کار دستگاه لیزر برش فایبر اقدام به فعالیت کرده یا خاموش می شود. امروزه دو نوع پاور در بازار وجود دارد. پاور های رسی و پاور های یانگلی دو نوع پرمخاطب می باشند که دارای کارکرد خوبی هستند.

نگهداری از پاور در دستگاه لیزر فایبر

قطعا اگر شما نیز دارای دستگاه لیزر فایبر برش می باشید به سلامت قطعات دستگاه لیزر فایبر خود همانند لنز لیزر- اینه لیزر- تسمه لیزر و غیره حساس می باشید، پاور نیز جز قطعاتی است که صحت عملکرد آن بسیار مهم می باشد. از همین رو توصیه می شود تا به موارد زیر توجه نمایید:

– توجه به برند های پاور دستگاه لیزر

امروزه شرکت های مختلفی هستند که این قطعه را تولید کرده و به بازار عرضه می دارند. اما باید در نظر داشت که پاور یانگلی نسبت به نوع رسی دارای طول عمر بیشتری است. البته باید توجه نمود که از لحاظ توان تولیدی و قیمت نیز این پاور ها در جایگاه بالاتری قرار دارند. لذا با توجه به توان موتور و تیوب لازم است تا از پاور مناسبی نیز استفاده نمود.

– محل قرار گیری پاور دستگاه لیزر

همواره می بایست به محل قرار گرفتن دستگاه لیزر فایبر خود توجه داشته باشید. پاور ها به آب و رطوبت بسیار حساس می باشند. از همین رو انتظار می رود که محل خوبی برای آن تعبیه شود که از این موارد در امان باشد. از سوی دیگر بهتر است تا این قطعه به صورت منظم توسط افراد آگاه و متخصص بازبینی شود تا قوس الکتریکی که ایجاد می نمایند، اندازه گیری گردد.

همچنین توجه داشته باشید که پاور هایی را از بازار تهیه نمایید که دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند.

تماس با مدیریت عامل : محمد چهلمردان
شماره همراه :
۰۹۱۲۱۷۵۲۵۳۳  ( مهندس چهلمردان)
۰۹۱۲۷۹۱۴۴۸۶         مدیر فروش

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *