تیوب لیزر فلزی

Rate this post

تیوب لیزر فلزی

تیوب لیزر فلزی یکی از انواع تیوب ها می باشد که دارای طول عمر بیشتری نسبت به انواع شیشه ای است. لیزر فایبر حکاکی یا لیزر برش فایبر برای عملکرد صحیح نیاز به قطعات متفاوتی دارد. از جمله قطعات دستگاه لیزر فایبر می توان به تسمه لیزر، لنز لیزر، آینه لیزر، مادربرد لیزر، چیلر لیزر و غیره اشاره نمود. تیوب های فلزی با توجه به استحکامی که دارند، می توانند به آسانی از اشعه های لیزر محافظت نمایند.

آشنایی با تیوب لیزر فلزی

قطعا می دانید که تیوب های موجود در بازار که اشعه لیزر در آنها تولید می شود دارای دو نوع فلزی و شیشه ای می باشند. نوع شیشه ای قیمت کمتری داشته اما دارای طول عمر کمتری نیز هستند لذا در زیر می توانید با برخی از ویژگی های مهم انواع فلزی آشنا شوید:

– کیفیت تیوب

از لحاظ کیفیت و شدت اشعه ای که تولید می شودف فرقی بین تیوب های فلزی و شیشه ای نمی باشد. اما تیوب های فلزی از استحکام بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل نیز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. اما قیمت این تیوب ها گاها بیشتر می باشد.

– طول عمر

قطعا فلز دارای مقاومت بیشتری نسبت به شیشه است. به طور متوسط می توان بیان داشت که تیوب های مذکور بین ۵ تا ۷ سال عمر نماید. با این توضیح اگر قصد خرید مطمئن تری را دارید، می توانید از تیوب های فلزی استفاده کنید.

– عملکرد

تیوب لیزر فلزی یا شیشه ای هر دو دارای سیستم خنک کننده می باشند اما این سیستم در تیوب های فلزی سریع تر فعالیت می کند و می تواند دما را کاهش دهد.

– گارانتی

تیوب هایی که از جنس فلز می باشند از آنجا که دارای طول عمر بیشتری هستند، گارانتی آنان نیز بیشتر بوده لذا افراد زیادی با صرف نظر از قیمت، آنها را تهیه می نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *