فروش آینه دستگاه لیزر

Rate this post

فروش آینه دستگاه لیزر

اینه لیزر که امروزه در دستگاه لیزر فایبر حکاکی وجود دارد، جز قطعات دستگاه لیزر برش فایبر است که بر خروجی و کیفیت کار بسیار تاثیر دارد. معمولا اینه لیزر در زاویه ۴۵ درجه نسبت به اشعه خروجی لیزر قرار می گیرد و می تواند اشعه های خارج شده از تیوب لیزر را به سر دستگاه و مخصوصا لنز لیزر ارسال نماید.

هر آنچه که باید در خصوص فروش اینه لیزر بدانید

اینه لیزر یک قطعه کاربردی در دستگاه است که در کنار سایر قطعات همانند چیلر لیزر- مادربرد لیزر و تسمه لیزر می تواند اشعه های تولید شده را کنترل نماید.از همین رو توجه داشته باشید که اگر قصد خرید و فروش اینه لیزر را دارید، می بایست به موارد زیر توجه نمایید:

– انواع آینه ها

اینه لیزر ها در دو نوع فلزی و سیلیکونی در بازار وجود دارند. انواع سیلیکونی دارای کاربرد بهتری بوده و بدون جذب گرما، اقدام به هدایت اشعه می نمایند. این مورد برای حکاکی ها بسیار مناسب است. اما انواع فلزی ممکن است کمی انرژی و گرمای اشعه را دریافت نماید اما برای برش دارای مقاومت خوبی هستند.

– نگهداری از آینه ها

برند های معتبری که اقدام به ارائه قطعات لیزر فایبر می نمایند، این قطعات را گارانتی کرده و اقدام به فراهم آوردن خدمات پس از فروش می نمایند. اما باید در نظر داشت که اگر آینه در اثر گرما دچار ترک یا شکستگی شود، شامل مفاد گارانتی نخواهد شد. از همین رو لازم است که فرد خریدار حتما به صورت دوره ای اقدام به تمیز نمودن آینه ها نماید.

به عنوان فروشنده لازم است تا در خصوص نصب آینه توسط افراد متخصص و تمیز نمودن آینه مواد شوینده خاص توضیحات لازم را به خریدار ارائه نمایید. البته باید در نظر داشته باشید که انواع آینه های سیلیکونی و فلزی از لحاظ قیمت با یکدیگر تفاوت زیادی ندارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *