فروش پاور دستگاه لیزر

Rate this post

فروش پاور دستگاه لیزر

دستگاه لیزر فایبر حکاکی برای اینکه انرژی لازم برای فعالیت را داشته باشد و بتواند بر روی ورق های فلزی حکاکی نموده یا آنها را برش دهد، نیاز به انرژی زیادی دارد. این انرژی توسط پاور لیزر تولید شده و در مدار به حرکت در می آید. البته باید توجه داشت که دستگاه لیزر برش فایبر به قطعات دیگر همانند تسمه لیزرمادربرد لیزرلنز لیزر آینه لیزرچیلر لیزر و تیوب لیزر نیز نیاز دارد.

نکات مهم در زمان خرید و فروش پاور دستگاه لیزر فایبر

در زمان خرید و فروش پاور دستگاه لیزر فایبر همواره لازم است تا به موارد زیر توجه داشته باشید:

– رنگ

لازم است تا در نظر داشته باشید که این نمونه از قطعات دستگاه لیزر دارای برچسب آبی رنگ می باشد. پس از تهیه آن لازم است تا از روی دستگاه، این برچسب آبی به کل پاک شود.

– توان پاور

در خصوص پاور ها باید به این مورد توجه داشته باشید که وظیفه آن حرکت الکترون ها از قطب منفی به سمت مثبت است. لذا هر اندازه این حرکت سریع تر باشد، انرژی تولید شده نیز بیشتر می باشد و توان پاور نیز بیشتر خواهد بود.

– عمر پاور

در بحث عمر پاور دستگاه لیزر فایبر لازم است تا به موارد متفاوتی اعم از نوع ترانزیستور متصل به آن، نوع تیوب، نوع مقاومت به کار رفته، فیوز و غیره توجه داشته باشید.

در حال حاضر انواع متفاوتی از پاور ها همانند پاور لیزر های رسی، معمولی و غیره در بازار وجود دارند که هر کدام دارای یک کاربرد بوده و با قیمت متفاوتی نیز ارائه می شود لذا قبل از خرید باید در خصوص قابلیت های آنان تحقیق نمایید.

همواره باید این نکته را در نظر داشته باشید که پاور ها می توانند ار نوع نوری؛ الکتریکی یا شیمیایی باشند. انواع الکتریکی در تیوب های شیشه ای استفاده می شوند که امروزه بیشترین کاربرد را دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *