تیوب لیزر رسی

Rate this post

تیوب لیزر رسی

تیوب لیزر رسی از جمله تیوب هایی می باشند که از نوع شیشه ای بوده و با گاز co2 فعالیت می کند.از آنجا که این مدل دستگاه لیزر فایبر حکاکی که به آن لیزر برش فایبر نیز گفته می شود، دارای گارانتی و قیمت مقرون به صرفه ای است، در بازار طرفداران بسیاری دارد. عموما برای ساخت تیوب لیزر رسی از دستگاه CNC استفاده می شود تا دقت افزایش یابد.

مزایای استفاده از تیوب لیزر رسی

همانگونه که مطلع هستید، قطعات دستگاه لیزر فایبر همچون لنز لیزر، آینه لیزر، تسمه لیزر، مادربرد لیزر و چیلر لیزر در کنار یکدیگر کمک می کنند تا اشعه لیزر تولید و کنترل شود اما این بین تیوب ها محلی هستند که لیزر در داخل آن تولید می شود لذا از لحاظ جنس و عملکرد باید به گونه ای باشند که توان بالایی را از خود نشان دهند. از همین رو یک تیوب خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

– اشعه لیزر خوبی تولید کند

تیوب های رسی می توانند اشعه لیزری تولید نمایند که توان خروجی آنها بیش از ۹۵ درصد باشد.

– توان لیزر را بالا ببرند

تیوب ها اگر دارای ساختار مناسبی باشند، قادر هستند تا به کمک نور خورشید توان لیزر تولید شده را تشدید نمایند.

– اتصالات محکم

اشعه لیزر می تواند در صورتی که کنترل نشود برای بدن مشکل ساز باشد، از همین رو اتصالات تیوب لیزر باید به گونه ای باشد که هیچ اشعه ای نتواند از آن به بیرون نشت نماید.

– تولید سریع لیزر

برای اینکه لیزر در این دستگاه ها تولید شود، نیاز می باشد تا از یک کاتالیزور استفاده گردد که سرعت بالاتر رود. این مورد در تیوب های رسی مشاهده می شود.

به صورت کلی می توان بیان داشت که استفاده از انواع تیوب های لیزری بر روی خروجی و کیفیت کار تاثیر مستقیم داشته و کارایی را افزایش می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *