چیلر لیزر پزشکی

Rate this post

چیلر لیزر پزشکی

چیلر لیزر پزشکی برای خنک نمودن دستگاه لیزر فایبر حکاکی و برش مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه به کمک آب قادر است تا دمای سایر قطعات دستگاه لیزر فایبر را کاهش دهد. با توجه به اینکه دستگاه های لیزر در صنعت پزشکی بسیار مورد توجه قرار می گیرند و دقت آنها می بایست بالا باشد لذا چیلر مذکور نیز لازم است تا خروجی مناسبی ارائه دهد.

مزایای استفاده از چیلر لیزر پزشکی

چیلر لیزر در کنار سایر قطعات همانند تسمه لیزر، تیوب لیزر، مادربرد لیزر، لنز لیزر و آینه لیزر می توان بر روی سطوح بسیار کوچک در حد میلیمتر برش ایجاد نماید. از دیگر مزایای استفاده از این چیلر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کارایی سرمایشی زیاد

– وزن کم

– قابلیت حرکتی آسان

– طراحی کاربر پسند

– قیمت مقرون به صرفه

– داشتن گارانتی

– مصرف برق بهینه

نکات مهم در زمان کار با چیلر های پزشکی

با توجه به اینکه در صنعت پزشکی نیاز به دقت بالایی می باشد لذا باید با نکات ایمنی آن نیز آشنا باشید. در همین راستا لازم است تا موارد زیر را در نظر بگیرید:

– از آب مقطر برای خنک سازی بهره ببرید

اگر آب مورد استفاده شما مقطر نباید، این امکان وجود دارد که املاح آنها رسوب کرده و باعث خرابی و کاهش راندمان گردد.

– بررسی دوره ای چیلر

چیلر ها دارای پره های چرخان هستند که ممکن است بر اساس نشستن گرد و غبار بر روی آنها، به مرور زمان سرعتشان کم گردد. ولیکن باید در نظر داشت که این بخش نیاز دارد تا به هر ماه به صورت کامل با یک دستمال خشک تمیز گردد.

همچنین شما باید توجه داشته باشید که بهتر است آب داخل چیلر از میزان مشخص شده که عموما با نشانه هایی بر روی بدنه چیلر نمایش داده می شوند، کمتر نگردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *