انوع لنز دستگاه لیزر

Rate this post

انوع لنز دستگاه لیزر

لنز لیزر در دستگاه لیزر فایبر حکاکی قادر است تا اشعه لیزر را کنترل نموده و قطر آن را کم نماید، سپس بر روی سطحی آن را بتاباند. عموما برای حکاکی هایی که بسیار ظریف و حساس می باشند، کیفیت لنز بسیار مهم می باشد. عملکرد لنز لیزر به این شکل است که اشعه از یک سوی آن وارد می شود، سپس در یک نقطه جمع شود و از سوی دیگر آن خارج می شود.

آشنایی با انواع لنز لیزر

برای عملکرد صحیح یک دستگاه برش به موارد متفاوتی از جمله چیلر لیزراینه لیزرمادربرد لیزر و تسمه لیزر نیاز می باشد اما دقت این دستگاه وابسته به لنز می باشد. از همین رو نیاز می باشد تا با انواع لنز آشنا باشید:

– لنز های ۱٫۵ اینچی

از این لنز ها برای برش یا حکاکی هایی با وضوح بالا استفاده می شود. اگر سطح شما باریک باشد، انتخاب لنز فوق گزینه خوبی می باشد.

– لنز۲٫۵ اینچی

این مدل رایج ترین نوع است و برای کار هایی که میزان وضوح در آنها در حد متوسط است، مورد استفاده قرار می گیرد.

– لنز ۴ اینچی

از این لنز برای برش های عمومی و سطوح بسیار ضخیم استفاده می شود.

برای انتخاب لنز مناسب لازم است تا همواره به نوع سطحی که قرار است بر روی آن فعالیت نمایید دقت نمایید. از دیگر موارد مهم، توجه به توان خروجی و میزان حساسیت کار است. عموما از لنز هایی که دارای اینچ کمتری هستند برای کارهای ظریف تر استفاده می شود.

با توجه به اینکه لنز وظیفه حساسی را در دستگاه لیزر فایبر دارد و خروجی و کیفیت کار شما تا حد زیادی به نوع لنز انتخابی مربوط می شود، همواره توصیه می شود تا در زمان خرید از برندهای معتبر خرید نمایید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *