فروش لنز دستگاه لیزر

۴ (۸۰%) ۴ votes

فروش لنز دستگاه لیزر

لنز لیزر به عنوان یکی از قطعات دستگاه لیزر فایبر حکاکی وظیفه تجمیع اشعه های لیزر در یک کانون هدف را دارد. اندازه لنز با توجه به ورقه هایی که قصد برش یا حکاکی بر روی آن را دارید، تعیین می شود لذا در زمان خرید و فروش لنز ها باید به اندازه آنان توجه داشته باشید. اگر ورقه های شما دارای ضخامت زیادی می باشند لازم است تا از لنز های بزرگ تر استفاده نمایید.

برای خرید لنز لیزر به چه نکاتی باید توجه نمود؟

همان گونه که در بالا توضیح داده شد، لنز لیزر قادر است تا اشعه های خارج شده از تیوب لیزر را در یک نقطه جمع نماید. اما برای خرید یک لنز خوب همواره لازم است تا به موارد زیر توجه داشته باشید:

– موارد استفاده شده در ساخت لیزر

– طرح لیزر

– ضخامت موارد برشی

– قدرت لیزر

اما در زمان فروش برخی از ویژگی ها می توانند گمراه کننده به نظر برسند که در زیر به آنها اشاره شده است:

– شفاف یا مات بودن

همانگونه که می توان متصور شد، هر اندازه که لنز شما شفاف تر باشد، اشعه های بازتابیده شده از تیوب لیزر بهتر می توانند بر روی ورقه جمع شوند. لذا کیفیت کار بهتر خواهد بود.

– توجه به برند لیزر

امروزه برند های مختلفی در بازار وجود دارند. اما همواره توصیه می شود که از مارک هایی استفاده شود که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

– توجه به ضخامت

به صورت کلی بهترین ضخامت لنز لیزرها باید در حدود ۲۴ میلی متر باشد. اگر این عدد متفاوت باشد، ممکن است در زمان برش یا حکاکی بر روی ورقه های فلز دچار شکستگی و تغییر حالت شود.

به صورت کلی نگهداری از لنز لیزر ها بسیار با اهمیت است لذا باید توجه داشته باشید که به آنها صدمه و خدشه ای وارد نشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *