خرید آینه دستگاه لیزر

Rate this post

خرید آینه دستگاه لیزر

اینه لیزر یکی از قطعات دستگاه لیزر فایبر حکاکی می باشد. این قطعه وظیفه دارد تا اشعه لیزر را کنترل کند و نور آن را در یک نقطه متمرکز نماید. امروزه آینه ها همانند سایر قطعات دستگاه لیزر برش فایبر همانند تیوب لیزر– تسمه لیزرمادربرد لیزرچیلر لیزر و لنز لیزر دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشند که می توان با قیمت مناسب از بازار تهیه نمود.

نکات مهمی که در زمان خرید اینه لیزر باید به آن توجه نمایید:

اینه لیزر به کمک لنز لیزر تاثیر بسزایی در دقت دستگاه لیزر فایبر دارند، از همین رو در زمان خرید آنها باید دقت بیشتری به خرج داد. لذا توصیه می شود تا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

– لعاب آینه

لعاب آینه به هیچ وجه نباید دارای شکستگی و اشکال باشد زیرا در این صورت اشعه لیزر به خوبی منتقل نمی شود.

– عایق بندی آینه ها

اینه لیزر به ندرت دچار شکستگی می شود زیرا دارای عایق بندی خوبی است. اما باید در نظر داشت که در زمان خرید به نوع عایق آن دقت نمود.

– تمیز بودن آینه

این نکته قبل از نصب آینه می بایست به خوبی برری شود. همچنین برای عملکرد بهتر آینه بهتر است تا در انتهای هر روز تمیز شود.

اگر مایل هستید که آینه شما دارای کیفیت خوبی برای بازتاب باشد از انواع سیلیکونی استفاده نمایید. این مورد عموما دارای لعابی به رنگ طلایی می باشد. البته انواع فلزی نیز در بازار وجود دارند که در ساخت آنها از نوعی فلز به رنگ خاکستری استفاده شده است. این آینه ها دارای درصد کمتری برای بازتاب می باشند. بیشترین کاربرد آنها در زمان برش ورقه های فلزی می باشد. اما باید در نظر داشت که آینه های فلزی نسبت به آینه های سیلیکونی دارای مقاومت بالاتری نیز هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *