مرکز چیلر لیزر

Rate this post

مرکز چیلر لیزر

چیلر لیزر به عنوانی یکی از قطعات دستگاه لیزر فایبر حکاکی که سلامت سایر قطعات از جمله تیوب لیزر را تضمین می نماید، بسیار مورد توجه است. لذا عموما پیشنهاد می شود تا این قطعه را از فروشگاه های معتبر و مراکز اصلی ارائه دهنده تهیه نمایید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز باشد.

آشنایی با خدمات ارائه شده در مراکز فروش چیلر لیزر

چیلر لیزرها در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد بهترین راندمان را دارند. باید توجه نمایید که یکی از موارد مهمی که مراکز ارائه دهنده این دستگاه لازم است تا به مشتریان عنوان نمایند، شرایط نگهداری از آن است. در زیر می توانید با فاکتور های مهم در زمان خرید این بخش آشنا شوید:

– گارانتی

امروزه بسیاری از قطعات دستگاه لیزر فایبر همانند تسمه لیزر، تیوب لیزر، مادربرد لیزر، آینه لیزر و لنز لیزر دارای گارانتی می باشند اما برای اینکه چیلر از شرایط گارانتی خارج نشود لازم است تا پره های آن به صورت کامل هر ماه تمیز شود و میزان آب مخزن نیز کنترل گردد.

– خدمات پس از فروش

آموزش کار کردن با چیلر لیزر جز خدماتی است که مراکز فروش این دستگاه لازم می باشد که ارائه دهند. آشنایی با بررسی شیلنگ ها جهت جلوگیری از رسوب املاح، بررسی دمای آب، نحوه تمیز نمودن پره ها و غیره جز مواردی است که اپراتور وظیفه دارد آنها را بررسی نماید که عموما از نصاب دستگاه لیزر فایبر می بایست جویا شود.

– نصب

دستگاه فوق بسیار حساس می باشد لذا شرکت ارائه دهنده لازم است تا به جهت جلوگیری از هرگونه خرابی، اقدام به نصب آن نماید.

به صورت کلی برای نگهداری از دستگاه چیلر لازم است تا آن را در منطقه ای قرار دهید که دور آن باز باشد و هوا به خوبی بتواند گردش نماید. لذا از چسباندن آن به دیوار جلوگیری نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *