فروش چیلر لیزر

Rate this post

فروش چیلر لیزر

چیلر لیزر قطعه ای در دستگاه لیزر فایبر حکاکی می باشد که قادر است دمای تیوب لیزر را کاهش دهد تا دچار ترک یا شکستگی نشود. در نظر داشته باشید، یکی از فاکتورهایی که موجب می شود تیوب لیزر از شرایط گارانتی خارج شود، داشتن ترک می باشد. با این توضیح در دستگاه لیزر برش فایبر نقش چیلر بسیار حیاتی است.

نکات مهم در زمان خرید و فروش چیلر لیزر

با توجه به اهمیت عملکرد چیلر لیزر در بین قطعات دستگاه لیزر فایبر لازم است تا همواره به موارد زیر در زمان خرید تیوب توجه داشته باشید:

– حتما توسط شخص فنی تعمیر با تعویض گردد

امروزه انواع مختلف چیلر ها توسط برند ها داخلی و خارجی در بازار وجود دارند. نگهداری از چیلر موجب می شود که این قطعه قادر باشد تا ۱۰ هزار ساعت بدون مشکل کار کند اما این امر منوط به این موضوع است که روش کار با آن توسط افراد نصاب توضیح داده شود. از همین رو در زمان خرید باید در نظر داشته باشید که شرایط آموزش به اپراتور در شرایط فروش وجود داشته باشد.

– حتما در خصوص شرایط نگهداری می بایست آموزش فنی ارائه گردد

یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید چیلر توجه به داشتن خدمات پس از فروش است. به طور مثال لازم است تا شخص نصب کننده حتما در خصوص آب مصرفی چیلر به شما توضیح دهد. آبی که به داخل چیلر ریخته می شود باید از نوع مقطر باشد. در غیر این صورت املاح و ذرات موجود در آب باعث گرفتگی شیلنگ ها و آسیب به سایر قطعات خواهد شد.

کار کردن با دستگاه لیزر فایبر و نگهداری از قطعات آن همانند آینه لیزرلنز لیزرتسمه لیزرمادربرد لیزر و تیوب لیزر نیاز به آموزش دارد. لذا در کنار توجه به قیمت این دستگاه لازم است تا به شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز دقت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *